رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستگاه قضایی استان با مُتولیانی که در انجام وظایف خود در راه حفظ بیت‌المال کوتاهی کنند، از باب ترک فعل، برخورد قانونی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳ 24 December 2023

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در دهمین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در دادگستری استان افزود: مسوولان و متولیان حافظ بیت‌المال نباید به بهانه‌ کمبود امکانات، از انجام وظایف ذاتی خود کوتاهی کنند.

وی تاکید کرد: متولیان حفاظت از محیط زیست، منابع طبیعی و اراضی ملی باید همواره با نظارت دقیق، مراقبت و ورود به‌موقع به صحنه، از هرگونه تعرض و تعدی به بیت‌المال و سوء‌استفاده‌ها جلوگیری کنند.
رییس کل دادگستری اصفهان تصریح کرد: نظارت دقیق و به‌موقع بر اراضی ملی علاوه بر اینکه مانع از سوء استفاده‌ها می‌شود از اتلاف سرمایه‌های ملی نیز پیشگیری می‌کند.
حجت‌الاسلام جعفری یادآور شد: سال گذشته آمار ثبت اراضی کشاورزی در استان اصفهان ۱۷‌درصد بود که با تلاش مسوولان و همکاری مالکان زمین‌های کشاورزی، این آمار در سال جاری به حدود ۶۰ درصد رسید اما همچنان با آمار مطلوب فاصله وجود دارد.


در پایان این نشست مصوباتی در راستای تعیین دقیق مرزهای زمینی استان، رسیدگی به‌ مشکلات شهرک صنعتی «محمودآباد» و رفع موانع تخصیص زمین بمنظور اجرای پروژه‌های مسکن ملی در شهر اقماری بهارستان تصویب شد.

بهارستان در ۱۵ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار