مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: همه جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در این استان در مدار خدمات‌رسانی با سامانه هوشمند قرار گرفتند و امکان استفاده از کارت سوخت در آنها وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 23 December 2023

عبدالله گیتی‌منش افزود: مشکلات فنی بوجود آمده در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع با تلاش شبانه روزی کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و همچنین همکاری و همراهی سایر بخش ها و دستگاه های اجرایی، برطرف و سامانه هوشمند سوخت در همه جایگاه‌ها راه‌اندازی مجدد شده است.

وی با تشکر از صبر و همکاری مردم، مسوولان، مالکان جایگاه‌های سوخت و اصحاب رسانه، اضافه کرد: روز دوشنبه هفته گذشته پس از اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت، کارشناسان شرکت پخش فراورده های نفتی به محل جایگاه ها اعزام شدند و به رفع مشکلات و آماده‌سازی جایگاه‌ها برای خدمات‌رسانی پرداختند.

گیتی‌منش خاطرنشان کرد: کمیته ستاد بحران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان از همان ساعت های اولیه بُروز اختلال با حضور مسوولان استان از جمله معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه راه اندازی مجدد جایگاه‌های عرضه سوخت و تسهیل در امر سوخت‌رسانی به شهروندان مورد تاکید و پیگیری مسوولان بود، اضافه کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی مسوولان و متخصصان نسبت به بازیابی تجهیزات جایگاه‌ها و سامانه هوشمند سوخت اقدام شد.

گیتی‌منش با اشاره به اینکه اصفهان، بیشترین تعداد جایگاه های عرضه سوخت مایع را در بین استان ها دارد، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در مرحله نخست جایگاه ها بصورت آفلاین و دستی وارد مدار فعالیت شدند و در مرحله دوم، به مرور زمان به سامانه هوشمند سوخت متصل و پیکربندی جدید سیستم آنها انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار