رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: زنگ خطر بحران آب در اردبیل به صدا درآمده است و لذا باید اقدامات عملی در راستای مقابله با این بحران انجام گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 23 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، ابراهیم صفری عصر امروز در جلسه با اعضای شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: یکی از عوامل مهمی که منطقه را تهدید می‌کند بحران آب است و زنگ خطر بحران آب در اردبیل به صدا درآمده است.

وی افزود: شورای اسلامی استان بنا به دغدغه‌مندی و مطالبه مردم پیگیر موضوع مقابله با بحران آب است و این مسئله بسیار مهم بوده و همگان باید برای پیشگیری از بحران آب پیشگام باشند.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل با اشاره به مطالبه جدی بسیاری از روستاییان وشهروندان مبنی بر مشکل آب شرب گفت: در این راستا جلسه‌ای با حضور مسوولان آب استان برگزار می‌شود تا اقدامات انجام شده در این حوزه به مردم اطلاع داده شود.

صفری تصریح کرد: درکنار اجرای پروژه‌های علاج بخشی آب باید مردم هم مصرف بهینه آب را مبنای کار قرار دهند و هم‌چنین طرح آبیاری نوین در اراضی کشاورزی استان شتاب گیرد تا بحران آب تشدید نشود.

وی بر لزوم پیگیری وتحقق مطالبات مردم درحوزه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: مردم شعار و وعده نمی‌خواهند بلکه برای تحقق مطالبات‌شان اقدامات عملی می‌خواهند که خروجی و نتیجه آن برایشان مشخص شود.

رئیس شورای اسلامی استان از برگزاری جلسات و بازدید‌ها از مناطق مختلف استان با محوریت پیگیری و تحقق مطالبات درحوزه‌های مختلف خبرداد و گفت: از تمام ظرفیت مسوولان استان و مدیران دستگاه اجرایی ونمایندگان مجلس برای تحقق مطالبات مردم استفاده می‌کنیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار