رئیس هیئت بازرسی انتخابات خراسان‌جنوبی گفت: راهبرد اصلی ما در انتخابات امید آفرینی در جامعه است و باید به عنوان هیئت بازرسی انتخابات با اجرای کامل قانون تضمین سلامت انتخابات را به مردم بدهیم.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 22 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، علیرضا عباس زاده، رئیس هیئت بازرسی انتخابات خراسان جنوبی امروز در جلسه هیئت بازرسی انتخابات استان اظهارداشت: راهبرد اصلی ما در انتخابات امید آفرینی در جامعه است و باید به عنوان هیئت بازرسی انتخابات با اجرای کامل قانون تضمین سلامت انتخابات را به مردم بدهیم.

وی گفت: هیئت بازرسی انتخابات شامل پنج نفر عضو با ترکیب رئیس، یک نفر دبیر و سه نفر عضو است که این هیأت در استان به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: قانون برای تمام مراحل انتخابات از شروع تا پایان، مقررات را تعیین کرده که اگر به درستی اجرا شود سلامت انتخابات تضمین می‌شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: کمیته‌های آموزش، فناوری اطلاعات و آمار، پشتیبانی، ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات، اطلاعات و اخبار و بازرسان ویژه زیر مجموعه هیئت بازرسی انتخابات فعالیت دارند.

عباس‌زاده، کنترل و بازرسی جریان انتخابات و حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و بموقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی را از مهمترین وظایف هیئت بازرسی انتخابات ذکر و اضافه کرد: اعضای هیئت بازرسی انتخابات، به طور حتم قانون را مطالعه کنند.

وی با تأکید بر تشکیل منظم جلسات هیأت بازرسی شهرستان‌ها، خواستار برگزاری جلسات تعاملی با هیأت‌های اجرایی و نظارت شد.

عباس‌زاده تصریح کرد: برگزاری باشکوه انتخابات مایه مباهات و چشم روشنی دلدادگان نظام جمهوری اسلامی و باعث نقش بر آب شدن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان می‌شود.

وی افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران خیلی مهم است و شأن و جایگاه ویژه دارد و دنیا به انتخابات ما چشم دوخته، پس حضور و مشارکت حداکثری، برگزاری انتخابات بدون حواشی و تضمین سلامت انتخابات خیلی مهم است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه انتخابات در سطح ملی و بین المللی خیلی مهم است، بیان کرد: انتخابات سال جاری اولین انتخاباتی است که در دولت سیزدهم برگزار می‌شود.

عباس‌زاده با تأکید بر ضرورت رعایت اصل بیطرفی و برگزاری انتخابات با شور و شعور، بیان کرد: باید در راستای وظایف عمومی خودمان هم با امیدآفرینی زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه هیأت بازرسی استان یکی از ارکان مهم انتخابات است، یادآور شد: باید از هر اقدامی که انتخابات جمهوری اسلامی ایران را دچار حواشی کند، پرهیز شود.

به گفته وی رأی مردم در سطح دنیا تأثیرگذار است و ما کارگزاران این پروژه مهم هستیم پس باید به نحو احسن کار خودمان را انجام دهیم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار