مدیر کل استاندارد استان مرکزی از تشدید نظارت استاندارد بر وسایل توزین و سنجش در آستانه فرارسیدن شب یلدا با هدف صیانت از حقوق آحاد جامعه در نظام تولید، توزیع و عرضه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ 20 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی، سید سعید میرنظامی گفت: با نزدیک شدن به شب یلدا و برپایی آئین سنتی و ملّی در کشور، طرح ویژه‌ی نظارت بر صحت عملکرد کلیه وسائل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی و مورد استفاده اصناف با حضور کارشناسان و بازرسان استاندارد در مراکز خرید، فروشگاه‌های پروتئینی، میادین میوه و تره بار، صنوف شیرینی و قنادی، آجیل و خشکبار انجام می‌شود.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی هدف از اجرای این طرح را صیانت از حقوق آحاد جامعه در نظام تولید، توزیع و عرضه دانست و افزود: این طرح از ۲۰ آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: در بازه زمانی اجرای این طرح که تا ۳۰ آذر ادامه دارد، بازدیدهای میدانی مستمر از سوی اداره کل استاندارد با همکاری تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در استان انجام می گیرد.

میرنظامی خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۵۱۷ گزارشات و شکایات خود در خصوص کم فروشی را ثبت فرمایند تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی گردد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار