مدیر‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون یک هزار و 35 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی قرض‌الحسنه در استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ 17 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محسن مولوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون یک هزار و ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی قرض‌الحسنه در چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

مدیر‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: نرخ تسهیلات در ۲ بخش کارآفرینی و خوداشتغالی حداقل چهار و حداکثر ۶ درصد است که در قالب تبصره ۱۶ به متقاضیان ایجاد مشاغل خانگی و اشتغال روستایی و عشایری پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: طی تفاهم‌نامه منعقد شده بین وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید چهار خط اعتباری با مبلغ یک هزار و ۳۵ میلیارد تومان ایجاد شد و ۱۰ هزار و ۱۱۵ نفر از مردم استان توانستند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مولوی تصریح کرد: در حوزه مشاغل خانگی طی ۲ مرحله تخصیص اعتبار به استان ابلاغ شد، در مرحله اول ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغال خانگی پرداخت شد که تا به امروز یک هزار و ۵۵۰ نفر از ۸۶ درصد این تسهیلات استفاده کردند و ۱۴ درصد باقی مانده نیز طی ۲ هفته آینده توسط شبکه بانکی پراخت می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد:در مرحله دوم پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی نیز ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به استان تزریق شد که با اولویت به افرادی که پشتیبان مشاغل خانگی هستند پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار