معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: بخشی از این مشکلات مربوط به مسائل واگذاری زمین برای مشاغل و بخشی هم مرتبط با مسائل زیرساختی است.
کد خبر: ۱۱۴۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ 14 December 2023

مهران زینلیان با حضور در مرکز سامد با اشاره به اینکه عمده مسائل مردم در خصوص بحث زمین و مسکن است، اظهار کرد: بخشی از این مشکلات مربوط به مسائل واگذاری زمین برای مشاغل و بخشی هم مرتبط با مسائل زیرساختی و زیربنایی است.

وی ادامه داد: در جریان گفت‌وگوهای تلفنی با شهرداران و مدیران مرتبط نیز تماس داشتیم و تلاش شد در راستای رفع چالش‌ها اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: با ۲۳ نفر از شهروندان استان به صورت ارتباط تلفنی صحبت شد که از سراسر استان از جمله شهرهای سمیرم، فریدونشهر، خور و بیابانک و همچنین از شهر اصفهان تماس داشتند.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم تلاش می‌شود ملاقات‌های مردمی و چهره به چهره نیز در ایام هفته و بالاخص در سفرهای شهرستانی نیز برنامه‌ریزی شود.

گفتنی است، سامانه ارتباطات مردم و دولت (سامد) با هدف دریافت، ثبت و رسیدگی به درخواست‌های مردم از طریق مسئولان راه‌اندازی شده که حرکتی مؤثر و اقدامی مناسب در راستای برقراری ارتباط با شهروندان و تلاش برای رفع مسائل و مشکلات است.
سامانه ارتباطی سامد با شماره تلفن ۱۱۱ از جمله کانال‌های ارتباطی مردم با مسئولان است به طوری که از هر نقطه از کشور که با این شماره تماس گرفته شود به طور خودکار با سایت پاسخگویی سامد استان مربوطه تماس برقرار می‌شود.

برچسب ها: سامانه سامد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار