معاون نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: استفاده از ظرفیت شهرهای خواهر خوانده در استان اصفهان مغفول مانده است.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ 12 December 2023

محمد گیوی در نشست خبری برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی زنجیره تامین معدن، سیمان، فولاد، تونل سازی، راهسازی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در اتاق بازرگانی اصفهان افزود: اصفهان با ۱۶ شهر دنیا رابطه خواهرخواندگی دارد و تعاملات دیپلماتیک و سیاسی در حوزه شهرداری‌ها از این طریق بسیار ساده تر قابل انجام است اما تا کنون از این ظرفیت ها استفاده چندانی نشده است.

وی با بیان اینکه باید این ظرفیت ها و ارتباطات غیر رسمی بین المللی را در راستای توانمندسازی اینگونه نمایشگاهها استفاده کنیم ادامه داد: شرکت نمایشگاههای اصفهان برای اطلاع رسانی در حوزه های امور بین‌الملل فعالیت مضاعفی را انجام می دهد که اثرات آن در نمایشگاههای اخیر از جمله نمایشگاه سنگ و حضور شرکتهای چینی، ترکیه ای و ایتالیایی رو به گسترش است.

معاون نمایشگاه بین المللی اصفهان اظهار داشت: این نمایشگاه از یک فضای استاندارد و با کیفیتی در حوزه سخت افزاری و فضای مکانی برخوردار است و توسعه شبکه سازی برای تقویت محتوای برگزاری نمایشگاه‌ها دغدغه بسیار مهمی است که با آن مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: مدیریت فعلی نمایشگاه‌های اصفهان صرفا به برگزاری دورهمی نمایشگاهی بسنده نمی کند و به رویدادهای تخصصی در حوزه ها و موضوع های خاص می پردازد و در سال جاری تا کنون ۲ میز تخصصی صادراتی و یک موضوع نمایشگاهی از جمله طلا و نساجی در استان برگزار شده است.

نایب رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این نشست اظهار داشت: اصفهان یکی از استان‌های معدنی کشور محسوب می شود و رتبه چهارم کشور را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار