فرماندار خوسف گفت: تاکنون و طی قرعه کشی‌های انجام شده به ۴۵۰ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در شهر خوسف زمین واگذار شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ 15 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، دکتر سید علی حسینی، فرماندار خوسف امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در توسعه و رفع مشکلات زیربنایی به ویژه در مناطق روستایی، در خصوص اقدامات این اداره در شهرستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۲ تسهیلات روستایی ۲۰۰ میلیون تومانی در این شهرستان پرداخت شده که اعتبار مجموع این تسهیلات ۳۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

وی از اجرای ۷۵ هزار و ۴۸۰ متر مربع آسفالت در۱۳ روستا شهرستان خبر داد و اعتبار این پروژه‌ها را ۱۲ میلیارد و ۹۸۸ میلیون تومان اعلام کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اجرای سنگ فرش در معابر روستایی کوشه سفلی بخش مرکزی و کریم آباد بخش ماژان با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن شهرستان برشمرد.

حسینی اجرای ۷۰۰ متر مکعب دیوار ساحلی سنگی در روستای خور با اعتبار ۷۸۰ میلیون تومان و اجرای ۶۰۰ متر مکعب دیوار ساحلی خاکی در این روستای با اعتبار ۲۸۰ میلیون تومان را دیگر اقدام در راستای خدمات به روستا‌ها در شهرستان عنوان کرد.

فرماندار خوسف از واگذاری حدود ۱۷۰ قطعه زمین در سطح روستا‌های شهرستان خبر داد و افزود: در این مدت ۵۵۰پرونده ثبتی توسط اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه و به اداره ثبت برای طی سایر مراحل ارسال شده است این در حالیست که با پیگیری‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اداره ثبت ۴۱۶ جلد سند به مردم تحویل داده شد.

حسینی با اشاره به نقش مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن یادآور شد: تاکنون و طی قرعه کشی‌های صورت پذیرفته توسط این اداره به ۴۵۰ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در شهر خوسف زمین واگذار شده است.

فرماندار خوسف خدمات ذکر شده را نمونه‌ای از اقدامات این اداره عنوان کرد و تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را متعهد به خدمت به مردم دانسته و مدیران و مسئولان ما با برنامه ریزی و خدمت رسانی درست به دنبال رفع دغدغه‌ها و مطالبات مردم هستند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار