آخرین شرایط سپاهان/
تابناک: تنها چند روز دیگر تا پایان تعطیلات نیم فصل زمان باقی مانده و از همین رو سپاهان در حال اجرا آخرین تمرینات خود می باشد.
کد خبر: ۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴ 26 January 2015

به گزارش تابناک، تنها چند روز دیگر تا پایان تعطیلات نیم فصل زمان باقی مانده و از همین رو سپاهان در حال اجرا آخرین تمرینات خود می باشد.

طلایی‌پوش اصفهانی آخرین تمرینات خود را در زمین چمن جروکان برگزار می‌کنند. شاگردان حسین فرکی در تیم سپاهان پس از اتمام لیگ به استراحت چند روزه رفتند و از سوم دی تمرینات خود را آغاز کردند، طلایی‌پشان سپس عازم کیش شدند تا تمرینات آماده‌سازی خود را در این جزیره برگزار کنند.

رسول خوروش سرپرست تیم سپاهان پیرامون برگزاری این اردو تدارکاتی گفت: در این اردو تمرینات بسیار مناسبی انجام شد و خوشبختانه بازیکنان و کادرفنی از این اردو رضایت کافی را داشتند. 2 بازی تدارکاتی خوب را پشت سرگذاشتیم و امیدوارم با توجه به برگزاری این اردو شرایط مطلوبی برای سپاهان به دست آید.

"دیدار‌های تدارکاتی هدفی برای هماهنگی بازیکنان"

نکته قابل توجه این اردو برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های استقلال اهواز و ملوان بندر انزلی بود که سپاهانی‌ها توانستند با یک شکست و یک پیروزی نتایج مطلوبی کسب کنند. البته هدف از برگزاری این دیدار‌ها ایجاد هماهنگی بیشتر میان بازیکنان جدید سپاهان بوده است.

حسین فرکی پیرامون پیروزی تیمش برابر ملوان بندر انزلی تصریح کرد: هدف ما از برگزاری بازی‌های دوستانه شناخت بهتر نسبت به بازیکنان جدیدی است که جذب کردیم. این دیدار هم دومین بازی دوستانه ما در اردوی کیش بود و امیدوارم بتوانیم دیدار‌های تدارکاتی دیگری در اصفهان و تهران برگزار کنیم.

"سپاهان به تورنومنت قطر می‌رود؟"

البته قرار بود، شاگردان فرکی در تعطیلات زمستان در تورنومنت قطر که به میزبانی تیم الاهلی قطر و با حضور شالکه صفر 4 برگزار می‌شد، شرکت کند که دقایق آخر مشکلاتی برای حضور سپاهان ایجاد شد و باشگاه قطری به توافق قبلی خود مبنی بر پرداخت هزینه بلیط و هتل سپاهانی‌ها عمل نکرد و در نهایت هم سپاهان نتوانست در این تورنومنت شرکت کند.

"سپاهان با برنامه بازیکن جذب کرد/ سیاست قلعه نویی و دایی این بار توسط فرکی اجرا شد"

نکته دیگری که سپاهانی‌‌ها را از دیگر حریفان جلو انداخت، حفظ بازیکنان تیم و خرید‌های طلایی‌پوشان در نیم‌فصل بود، آن‌ها توانستند با یک مدیریت شاسیته بازیکنان ناراضی خود مثل رسول نویدکیا را مجاب به این کنند که در سپاهان بماند و از همین رو بازیکنی به هیچ تیمی ندادند. این سیاست سپاهان شاید همان سیاست علی دایی و قلعه‌نویی است که اعتقاد دارند، نباید با از دست دادن بازیکن، تیم‌های حریف را قوی کرد.

گفتنی است که باشگاه استقلال تهران خواهان جذب رسول نویدکیا بود اما مسئولان سپاهان تأکید داشتند که هیچ بازیکنی به تیم‌های دیگر نمی‌دهند.

"سپاهان بالأخره هافبک دفاعی گرفت/ آیا فوضیل موسی اف جای ابراهیمی را پر می‌کند"

از سوی دیگر سپاهانی‌ها اقدام به جذب چند بازیکن خارجی در پست‌های مختلف مثل هافبک دفاعی کردند. سپاهان که در طول نیم‌فصل اول با جدایی امید ابراهیمی، با مشکلات بسیاری در پست هافبک دفاعی رو به رو شده بود، حالا با جذب فوضیل موسی اف، کاپیتان تیم ملی المپیک ازبکستان سعی دارد این پست خود را تا پایان فصل بیمه کنند. از سوی دیگر هافبک دفاعی دیگری نیز به نام مارسیو پسوس که سابقه حضور در لیگ آمریکا را دارد، زردپوشان اصفهانی را همراهی می‌کند تا سپاهان مشکل دیگری در این پست نداشته باشد.

پیش از این حسین فرکی با تأکید بر اینکه بازیکن گمنام یا مشهور برایش فرقی ندارد، گفته بود: برایمان فرقی نمی کند بازیکنان معروف یا گمنام باشند فقط می خواهیم به تیم کمک کنند. البته سپاهان در چند سال اخیر در جذب بازیکنان خارجی موفق‌ترین تیم ایران بوده و تمام بازیکنان خارجی که جذب کرده در روند نتیجه‌گیری این تیم موثر بودند.

"فرکی هدف کرانچار را نهایی می‌کند"

بررسی شرایط سپاهان در حال حاضر نشانگر این است که حسین فرکی چشم به قهرمانی دارد، هدفی که شاید پیش از این زلاتکو کرانچار در ذهن می‌پروراند اما به دلایلی از رسیدن به آن باز ماند. با وجود این شرایط سپاهان هر چند حریفان سر سختی پیش رو دارد اما می‌تواند با یک برنامه‌ریزی مناسب شرایط را به گونه‌ای رقم زند که به قهرمانی لیگ برتر برسد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار