فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان‌شمالی گفت: وقتی که انقلاب اسلامی پیروز شد، گفتمان جدیدی شکل گرفت که شرق و غرب این گفتمان را تحمل نکردند و تلاش هایشان را برای نابودی انقلاب آغاز کردند.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ 21 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در همایش سراسری ۳۰ هزار نفری بسیج اساتید در مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: هفته بسیج یادگار امام خمینی (ره) است که در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی داشته و اوج آن در دفاع مقدس بوده است.

وی گفت: امروز این روحیه و تفکر بسیجی علاوه بر منطقه خاورمیانه در جهان نیز طنین انداز شده و کشور‌های زیادی در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی انجام دادند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی افزود: علاوه بر این قطعا تفکر بسیجی بوده که باعث شد جبهه مقاومت شکل بگیرد و داعش را در منطقه نابود کند، اگر غیر از این بود مشخص نبود که این منطقه براساس سیاست‌هایی که آمریکا تدوین کرده چه سرنوشتی را رقم می‌زد.

وی ابراز داشت: آمریکا در منطقه، اسراییلی برای پیاده کردن سیاست‌های خودش ایجاد کرد و بعد از جنگ جهانی دوم بعد از اینکه مطمان شدند که در جهان دو بلوک شرق و غرب ایجاد شده، در اوج رقابت برای استثمار مردم منطقه بودند که بر جهان حاکمیت پیدا کنند.

سردار فرجی اضافه کرد: وقتی که انقلاب اسلامی پیروز شد، گفتمان جدیدی شکل گرفت که شرق و غرب این گفتمان را تحمل نکردند و تلاش هایشان را برای نابودی انقلاب آغاز کردند.

وی بیان داشت: دشمنان به مرور زمان متوجه شدند که نمی‌توانند انقلاب را نابود کنند، براین اساس به دنبال تضعیف و مهار آن گام برداشتند.

فرمانده سپاه حضرت جوالائمه (ع) خراسان شمالی ادامه داد: آمریکا چالش نظامی اش را کشور روسیه، چالش اقتصادی را کشور چین و چالش ایدئولوژی و مذهبی را کشور ایران می‌داند و به دنبال این است که این چالش‌ها را از سر راهش بردارد.

وی افزود: آمریکا زمانی که نسبت به ایران احساس خطر کرد، اسلام داعشی و آمریکایی را ایجاد کرد و عنوان کرد که مهد صدور این اسلام، جمهوری اسلامی بوده است.

سردار فرجی گفت: در حوزه راهبردها، تهدید، فرصت، قدرت و ضعف و آسیب وجود دارد، که هنر انقلاب اسلامی این بوده که با رهبری مقام معظم رهبری تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرده که امروز شاهد آن هستیم.

وی بیان داشت: آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان نتوانست دولت سازی کند و از این منطقه اخراج شدند، لذا امروز اگر دیده می‌شود که گروه حماس تصمیم حمله به اسرائیل را می‌گیرد، در واقع چهره واقعی آمریکا را آشکار کرده است.

سردار فرجی اضافه کرد: عملیات طوفان الاقصی هیمنه غرب را شکست و اسراییل متوجه شده که عمقی برای دفاع ندارد.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار