همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از پرستاران موسیه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند تجلیل کرد.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ 19 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، امروز مدیرعامل به همراه مسوول نمایندگی، ولی فقیه و جمعی از معاونان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) بیرجند بازدید کردند.

این بازدید به مناسبت سالروز میلاد بانوی صبور خاندان علوی حضرت زینب (س) و روز پرستار، برای تجلیل از پرستاران بخش‌های مختلف مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) بیرجند به عنوان «سفیدپوشان صبور» انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به اتفاق تیم همراه در ادامه از بخش‌های مختلف توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) از جمله بخش نگهداری از افراد توانخواه و حمایت‌پذیر جسمی، حرکتی و ذهنی خواهران و برادران، مرکز سالمندان و کارگاه‌های تولیدی این مرکز بازدید کرد.

راه‌اندازی خانه هلال در مرکز توانبخشی

کاوسی تصریح کرد: راه‌اندازی خانه هلال در مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) در دستور کار قرار می‌گیرد تا بتوانیم با عضویت توانخواهان این مرکز اقداماتی از قبیل ارائه بسته‌های بهداشتی و کمک‌های درمانی ارائه دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین می‌توانیم از کمک‌های خیرینی که با هلال احمر در ارتباط هستند، برای این مرکز بهره‌مند شویم.

تیم‌های سحر جمعیت هلال احمر در خلال این بازدید به ارائه خدمات حمایتی روانی پرداختند.

در پایان از زحمات و تلاش صبورانه پرستاران و کادر درمانی حمایتی این مرکز با اهدای شاخه گل تجلیل شد.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار