مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با ارزیابی های صورت گرفته، ورزشکاران استان قزوین تاکنون در سه رشته، شانس بیشتری کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس دارند.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸ 18 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، عباس علایی مقدم در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی و مدال آوران استان قزوین در بازی های آسیایی و پارآسیایی هانگژو چین که عصر امروز با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین و نماینده ولی فقیه در استان، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسولان و ورزشکاران در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کاروان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی هانگژو، ۱۳ مدال طلا کسب کرد که یکی از آنها را رضا علیپور ورزشکار اهل استان قزوین در رشته سنگنوردی به دست آورد.

وی افزود: با حمایت دستگاه های اجرایی استان و مدیران ورزشی، پیشرفت چشمگیری در حوزه ورزش قزوین حاصل شده و این موضوع نشان می دهد مجموعه مدیریتی استان به این حوزه نگاه ویژه ای دارند.

این مسوول، سرانه ورزشی استان قزوین را ۶۰ سانتی متر مربع برشمرد و گفت: استان قزوین در حال حاضر ۱۸ رشته آمایشی آقایان و ۱۴ رشته ورزشی بانوان را در اختیار دارد و ورزشکاران استان در سه رشته شانس حضور در المپیک پاریس را دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه جزو استان های مدال آور در ادوار المپیک هستیم، اذعان کرد: قزوین در بخش ورزش معلولین نیز توفیقات خوبی داشته و در رویدادهای معتبر بین المللی شاهد درخشش ورزشکاران قزوینی بوده ایم.

وی از فعالیت ۲۲۰ باب خانه ورزشی روستایی در استان قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: از دورترین نقاط استان تا نزدیکترین نقطه، دارای استعدادهای ورزشی زیادی هستیم که می توانند در آینده جزو افتخار آفرینان این مرز و بوم باشند

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار