اداره کل هواشناسی استان اصفهان هشدار داد: شرایط پایداری جوی و انباشت غلظت آلاینده‌های هوا همراه با کاهش کیفیت هوا تا اواخر وقت فردا (چهارشنبه) در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان تداوم دارد.
کد خبر: ۱۱۳۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ 14 November 2023

 اداره کل هواشناسی اصفهان روز سه‌شنبه با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم شرایط پایداری و انباشت غلظت آلاینده‌ها همراه با کاهش کیفیت هوا، از اوایل وقت روز چهارشنبه(فردا) تا اواخر وقت همان روز در مناطق مرکزی و صنعتی استان و کلانشهر اصفهان خبر داد.

این وضعیت برای اصفهان، خمینی‌ شهر، بُرخوار(دولت‌آباد)، لنجان، صنعتی اصفهان، فرودگاه اصفهان، فلاورجان، لنجان(زرین شهر)، مبارکه و نجف‌آباد فعال خواهد بود.

احتمال افزایش محسوس شاخص کیفیت هوا توام با رشد پتانسیل غلظت آلاینده‌ها در صورت کنترل نشدن منابع آلاینده و رسیدن به شرایط بسیار ناسالم بویژه در مناطق پُرتردد و صنعتی استان وجود دارد.

در این اطلاعیه به شهروندان بویژه افراد آسیب‌پذیر توصیه شده است که از تردد و فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز خودداری کنند.

همچنین به مسوولان توصیه شده است تا در زمینه تردد خودروها در سطح شهرها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، مدیریت لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار