رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با انتشار فیلم‌ها و مطالب غیرواقعی باعث تشویش اذهان عمومی و اخلال در نظم و امنیت شده بود، در عملیات ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ 12 November 2023

سرهنگ مسعود طُریفی‌ افزود: در پی انتشار مطالب و فیلم‌های غیرواقعی در بستر فضای مجازی و دعوت کاربران به اخلال در نظم و امنیت عمومی، این موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی و رصد هوشمندانه در فضای مجازی، سرانجام فردی که با هدف اخلال در نظم و امنیت عمومی اقدام به انتشار محتواهای غیرواقعی در فضای مجازی می‌کرد، در یک عملیات ضربتی با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان با اشاره به اقرار صریح متهم به بزه انتسابی گفت: تمام صفحات فضای مجازی متعلق به متهم حذف و وی نیز برای رسیدگی به جُرم خود تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ طُریفی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدنبال برهم زدن نظم و امنیت و آرامش عمومی در کشور هستند، گفت: پلیس فضای مجازی را بصورت هوشمندانه رصد و با برهم زنندگان امنیت در این فضا بطور قاطع برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار