بیرجند - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: یک مرکز غیر مجاز ارائه خدمات زیبایی و لیزر در بیرجند پلمب و پرونده به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ 12 November 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، علی اکبر اسماعیلی روز یکشنبه اظهار کرد: این مرکز غیر مجاز در بازدید‌های مستمر چند هفته اخیر به همت واحد نظارت بر درمان دانشگاه، شناسایی شد.

وی با تاکید بر نظارت فعال و برخورد قضایی با مراکز غیر مجاز خدمات پوست، مو و زیبایی افزود: معرفی متخلفان به مراجع قضایی و برخورد قانونی با افرادی که به دنبال انجام فعالیت‌های غیر مجاز پزشکی هستند در چارچوب مقررات و با جدیت پیگیری می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: مردم برای انجام خدمات درمانی و زیبایی به موسسات و مراکز معتبر مراجعه کنند و از حضور در مراکز فاقد مجوز پرهیز شود که گاهی عواقب جبران ناپذیر دارد.

وی ادامه داد: همچنین شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایت وزارت بهداشت ۱۹۰ به صورت شبانه‌روزی یا شماره‌های ۰۵۶۳۲۳۸۱۳۱۱ _۳۲۳۸۱۳۱۸_۳۲۳۸۱۳۳۹ گزارش دهند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار