معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان بیش از ۲۳۵۰ مدرسه ابتدایی دولتی در سراسر استان اصفهان شیر رایگان دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲ 09 November 2023

سیدعلی مدینه در خصوص آخرین اقدامات توزیع شیر در مدارس استان اصفهان اظهار داشت: به منظور برنامه‌ریزی همه جانبه برای ایجاد بستر مناسب توزیع شیر در مدارس استان، نخستین جلسه هماهنگی این موضوع با حضور نمایندگانی از استانداری اصفهان، سازمان استاندارد، محیط زیست، سازمان صمت و همچنین نمایندگان شرکت‌های شیر پگاه اصفهان و گلپایگان و پاک برگزار شد.

وی ادامه داد: موضوع توزیع شیر در مدارس، یکی از اولویت‌های اصلی دولت و وزارت آموزش و پرورش است که می‌تواند تأثیر به‌سزایی در سلامت دانش‌آموزان داشته باشد.

مدینه خاطرنشان کرد: در این زمینه کارهای مقدماتی در استان برای برنامه‌ریزی مطلوب جهت توزیع ۲ نوبت شیر در مدارس ابتدایی دولتی صورت گرفته و به زودی شاهد انعقاد تفاهم و آغاز توزیع شیر در مدارس استان خواهیم بود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در این مرحله از توزیع شیر، دانش‌آموزان بیش از ۲۳۵۰ مدرسه ابتدایی دولتی در سراسر استان اصفهان شیر رایگان دریافت خواهند کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار