حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 09 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، ظهر امروز در آیینی با حضور حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری‌زاده، معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت‌الاسلام ستار علیزاده به‌عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان معرفی شد.

علیزاده پیش از این، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان بوده است که جایگزین حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی در اوقاف استان سمنان شد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در نشستی از زحمات حجت‌الاسلام تدینی در طول دوران مسؤولیت مدیرکلی اوقاف و امور خیریه استان سمنان قدردانی و برای حجت‌الاسلام علیزاده، مدیرکل جدید اوقاف استان سمنان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

وی گفت: سمنان، استان بین‌الحرمین بوده و یکی از بالاترین توفیقات ما، میزبانی بیش از ۲۰ میلیون زائر امام رضا (ع) در طول سال است.

استاندار سمنان اضافه کرد: بقاع متبرکه بسیار پراهمیتی در استان سمنان وجود دارد که به‌عنوان یک پایگاه فرهنگی برای مردم استان همواره مورد عنایت و توجه است.

هاشمی با بیان اینکه نقش مردم استان سمنان در دفاع مقدس بسیار پررنگ و برجسته بوده است، گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی و همچنین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اقدامات مشترکی شکل گرفته که در این زمینه لازم است شاهد افزایش سطح همکاری‌ها باشیم.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار