معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اعلام کرد: تمام تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی غیرمجاز در حاشیه راه های این استان جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 08 November 2023

تشدید ایمنی جاده های البرز با حذف تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز

به گزارش «تابناک البرز» ابراهیم مردانی در حاشیه طرح جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز در راه های استان البرز گفت : نصب این نوع تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی با خطراتی برای خودروها همراه است .

وی ادامه داد: امسال در مجموع ۱۵۶ تابلو و بیلبورد تبلیغاتی غیرمجاز در حاشیه آزادراه ها ، بزرگراه ها و راه های اصلی استان البرز جمع آوری شده است .

معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: اکنون ۱۰ بیلبورد غیرمجاز دیگر شناسایی شده که نسبت به جمع آوری آنها اقدام خواهد شد.

وی افزود: براساس قانون ایمنی راه‌ها، نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌ها باید با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و طی شدن روال قانونی شامل مکان‌یابی صحیح محل نصب تابلو، میزان بازتابش نور و امثال آن انجام شود.

این مسوول رعایت اصول ایمنی را لازمه اخذ مجوز نصب تابلو دانست و گفت: متقاضیان برای نصب تابلوهای تبلیغاتی در حاشیه راه‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به اخذ مجوز مطابق استانداردهای لازم اقدام کنند.

مردانی یادآور شد: جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز از راه‌ها علاوه بر بهبود نمای بصری جاده‌های استان، در کاهش بار ترافیک و تصادفات جاده‌ای نیز تاثیر بسزایی دارد.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار