استاندار اصفهان بر لزوم ایجاد صندوق حمایت از گردشگری اصفهان تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ 06 November 2023

استاندار اصفهان گفت: در نشست‌های شورای برنامه‌ریزی و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مقرر شد تا گروه کاری اقتصاد گردشگری با در نظر گرفتن زیرساخت‌های گردشگری راه‌اندازی شود.
سیدرضا مرتضوی افزود: انتظار می‌رود گروه کاری اقتصاد گردشگری استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با توجه به اعلام آمادگی اتاق بازرگانی و سایر نهاد‌ها برای پشتیبانی از این طرح، سند گردشگری استان را تنظیم و تدوین کنند.
وی گفت: در تنظیم و تدوین سند گردشگری باید به موقعیت فعلی ملی و بین اللملی اصفهان در حوزه گردشگری و تشریح و چالش‌های استان برای توسعه این صنعت و تهیه‌ی نقش راه توجه شود.
مرتضوی با بیان اینکه باید از ظرفیت هویت ناب ایرانی- اسلامی برای گسترش حوزه تأثیر گردشگری استفاده کنیم، افزود: بی‌تردید اصفهان یکی از مهم‌ترین مراکز شکل‌گیری تمدن اسلامی است، و باید تلاش کنیم در حوزه‌های گردشگری فرهنگ و تمدن والای اسلامی اطلاعات کامل و جامعی به گردشگران ارائه شود تا از این طریق بتوانیم با بهره‌گیری از هویت واقعی و اصیل خود به توسعه همه‌جانبه استان دست‌یابیم.
استاندار اصفهان در خصوص گردشگری سلامت در استان نیز گفت: در ارائه خدمات به گردشگران سلامت باید عملیات کیفی ارائه شود، زیرا گردشگران سلامت سفیران و مُبلغان خدماتی هستند که در اصفهان دریافت می‌کنند.
وی ادامه داد: پرواز مسقط به اصفهان از دو هفته آینده فعال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار