ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از امروز آغاز شده و به مدت هفت روز ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۳۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ 05 November 2023

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان در حاشیه بیست و چهارمین نشست ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه  ثبت نام تا ۲۰ آبان ادامه دارد گفت: داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری با دست کم داشتن سن ۴۰ سال  ، خودشان  یا نماینده شان  که به صورت کتبی یا رسمی معرفی شده است با مراجعه به فرمانداری اصفهان از ساعت ۸ تا ۱۸، با ارائه­ اصل شناسنامه عکس دار، اصل کارت ملی، اصل مدرک سطح چهارحوزه و دو قطعه عکس ۴×۶، ضمن تکمیل پرسشنامه­ اعلام داوطلبی،  ثبت نام کنند. 

مهدی سلیمانی افزود: همچنین امکان ثبت نام داوطلبان در فرمانداری قم و وزارت کشور امکان پذیر است.

بررسی اقدامات کمیته های آموزش،فناوری و حراست و تأکید بر ساماندهی عوامل اجرایی با تأکید بر استفاده از نیروهای جوان از موارد مطرح شده در بیست و چهارمین نشست ستاد انتخابات استان اصفهان بود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: یکی از سخت ترین کارهایی که باید در انتخابات انجام  شود،حوزه فناوری اطلاعات است و باید همه امکانات زیر ساختی در همه مناطق استان از جمله دسترسی به اینترنت،تلفن ثابت و همراه فراهم شود.

محمد رضا جان نثاری افزود: در حوزه آموزش  هم خیلی تأکید داریم چون اگر همه عوامل دخیل در برگزاری انتخابات، آموزش های لازم را دیده باشند ، سهولت، سرعت  و سلامت انتخابات را افزایش می دهد.

وی اضافه کرد: تاکنون در این نشست ها، اقدامات،زیر ساخت ها و امکانات  همه  شهرستان ها برای برگزاری بهتر انتخابات با حضور فرمانداران و ارائه گزارش در بخش های مختلف بررسی شد و مجدد در نشست های بعدی این روند را خواهیم داشت.

طبق فرآیند انتخابات، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های اجرایی که از چهارم آبان آغاز شده است تا ۱۸ آبان ادامه دارد  و ابلاغ مراتب تأیید نشدن یا احراز نشدن به داوطلبان ،۱۹ تا ۲۰  آبان است‌.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب  پنج  عضو در استان اصفهان  برای دوره‌ای هشت ساله و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۱۹ نماینده استان و یک نماینده مسیحیان ارامنه اصفهان و  جنوب ایران برای دوره‌ای چهار ساله (در ۱۶ حوزه انتخابیه) روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار