طراح مد و لباس گفت: خبر اختصاص مجتمع ماهان به مکان عرضه پوشاک ایرانی - اسلامی برای همه تولیدکنندگان رضایت‌بخش بود.
کد خبر: ۱۱۳۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ 30 October 2023
به گزارش «تابناک البرز» زهرا شیوائی گفت: روز گذشته خبر اختصاص مجتمع ماهان به مکان عرضه پوشاک ایرانی - اسلامی برای همه طراحان به ویژه تولیدکنندگان پوشاک اسلامی خوش و رضایت‌بخش بود.
طراح مد و لباس ادامه داد: استان البرز نیز همانند پایتخت بعد از سال‌ها قول و انتظار، صاحب مرکز تخصصی عرضه پوشاک اسلامی شد.
وی افزود: تولیدکنندگان پوشاک اسلامی در البرز فعال هستند و در تمامی نمایشگاه‌های البرز و پایتخت حضور فعالی داشته و دارند، اما مکان دائمی برای عرضه نداشتند و فروشگاه‎‌های سطح شهر نیز همکاری نمی‌کردند تا این محصولات در مراکز خرید به فروش برسد.
شیوائی تأکید کرد:‌ امیدواریم با نظارت و برنامه‌ریزی خوب از سمت مسئولین، تولیدکنندگان ایرانی - اسلامی‌ که دارای تنوع مختلف و مرغوبیت کالا هستند بتوانند بدون دغدغه و با حمایت متولیان در مجتمع ماهان مستقر شوند.
وی ادامه داد: استان البرز تولیدکنندگان خرد و کلان بسیاری در عرصه پوشاک اسلامی دارد که باید با ساماندهی این مهم بتوانیم آن چیزی را که در جایگاه شهروندان البرزی است در مجتمع ماهان عرضه کنیم.
این طراح گفت: برای اینکه بتوانیم بازار مد و لباس را به ساماندهی خوبی برسانیم باید مجتمع ماهان با نظارت و برنامه‌ریزی دقیق به یک الگو برای فروش لباس در البرز تبدیل شود تا بتوانیم مغازه‌های سطح شهر را از این نابه‌سامانی نجات دهیم.
شیوائی افزود: متأسفانه بخش قابل توجهی از پوشاک عرضه شده در مغازه‌های سطح شهر با فرهنگ ایرانی - اسلامی مطابقت ندارد.
وی بیان کرد: اینفلوئنسر‌ها بر بازار مد و لباس در سطح شهر تأثیر بسیار زیادی گذاشتند و برخی از مغازه‌دار‌ها محصولات این‌ها را عرضه می‌کنند، زیرا اعتقاد دارند ما متناسب با نیاز مخاطب، لباس می‌آوریم.
این طراح در خاتمه خاطرنشان کرد: خوشبختانه طراحان مد و لباس توانستند با تنوع، خلاقیت و با بهره‌گیری از لباس اقوام، پوشاک متنوعی متناسب با نیاز مخاطبان تهیه کنند و رسالت مسئولین، معرفی و رساندن این پوشاک به دست مصرف‌کننده است، زیرا مردم ایران در طول تاریخ نشان دادند که عاشق سنت‌ها هستند و قطعاً از این لباس‌ها استقبال می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار