امام جمعه موقت اصفهان گفت : « عملیات طوفان الاقصی» در فلسطین اشغالی برکات متعددی مانند افزایش تنفر عمومی مردم جهان از صهیونیسم جنایت کار وحامیانش، مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها، اتحاد دولت‌های اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، تخریب تمامی زیرساخت‌های اقتصادی رژیم غاصب و عزت جبهه مقاومت در پی داشت.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ 27 October 2023

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان افزود: امروز رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی از رویارویی با جبهه مقاومت به جنایت علیه مردم مظلوم غزه روی آورده است و با تخریب یک بیمارستان هزاران نفر را به شهادت رساند.

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی در دوراهی مرگ قرار گرفته است زیرا در صورت سکوت، مرگش حتمی است و در صورت مقابله، توانایی روبرویی با نیروی مقاومت را ندارد و از این رو سعی دارد با جنایت علیه مردم مظلوم غزه پایان خود را به تأخیر بیاندازد که این راه هم پایانش نابودی و ذلت است، هم پیمان‌های رژیم صهیونیستی از جمله آمریکا نیز با شرایطی مشابهی روبرو هستند.

خطیب جمعه اصفهان ادامه داد: امروز در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی وظیفه مهمی بر عهده ملت‌های مسلمان جهان است و برهمین اساس رهبر معظم انقلاب فرمودند که در کنار مظلومیت باید صبر و اقتدار مردم غزه گفته شود.

آیت الله مهدوی تصریح کرد: صبر و مقاومت مردم غزه در روزهای اخیر قابل توجه است، از جمله این استقامت می‌توان به زمانی که پدری نوجوان شهید خود را در دست گرفته و به فرزندش افتخار می‌کند اشاره کرد، در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند پیروزی از آن مردم فلسطین خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از شروع جنگ اخیر فلسطین، راهپیمایی‌های چندصد هزار نفری در سرزمین‌های اشغالی علیه دولت رژیم اشغالگر برپا شد و امروز نیز اختلاف در دل دولت رژیم صهیونیستی افزایش یافته در این راستا امیدواریم هرچه زودتر مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسد.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان در بخش دیگری از خطبه های امروز نماز جمعه گفت: امروزه یکی از مصادیق بزرگ تقوا اتحاد داخلی و مخالفت با دشمنان خارجی است و خداوند متعال در سوره فرقان خطاب به پیامبر (ص) می‌فرماید به واسطه‌ قرآن با دشمنانتان مقابله کنید.

وی با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده تصریح کرد: امام راحل (ره) این شهید را رهبر خود دانستند و مقاومت هشت ساله مردم ایران در دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، باعث شده است که امروز نوجوانان فلسطینی در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار