امام جمعه مشگین شهر گفت: طوفان الاقصی معادله رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش را در منطقه برهم زده است.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ 27 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان مشگین شهر با دعوت مردم به تقوای الهی سیزده آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و هفته بسیج دانش آموزی را نقطه عطفی در فعالیت‌های بسیج در کشور اعلام کرد.

وی افزود: شهدایی همچون شهید فهمیده با جانفشانی‌های خود به سربلندی ایران هویت بخشیدند و گمان غلطی است اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم.

امام جمعه مشگین شهر تصریح کرد: بسیج فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده و جوانان با عضویت در این شجره طیبه اوج رستگاری را در جامعه به نمایش گذاشتند.

باوقار ویژگی‌های برجسته شهدای بسیجی را خداباوری، اعتماد به نفس، توانمندی در سن پایین با سلاح ایمان در جبهه‌های حق علیه باطل و … دانست و تصریح کرد: شهدا با نثار خون خود به وعده‌های نصرت الهی که کلید رمز موفقیت برای رزمندگان اسلام و هشت سال دفاع مقدس هست این انقلاب را مستحکم و پایدار نگه داشتند.

وی سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی از شهدای محراب را یادآور شد و بیان کرد: این شهید با صلابت و توسل و در طول عمر خود در سنگر علم و دانش با شهامت در راه حق هیچ ترسی بر خود نشان نداده و وجودش را وقف انقلاب و امام راحل کرد.

امام جمعه مشگین شهر گفت: دشمنان با ترور این شهید هرگز نتوانستند مردم را از انقلاب اسلامی مأیوس کنند و به هدف شوم خودشان در کشور دست یابند.

باوقار با بیان اینکه مساله فلسطین و غزه اولین مساله جهان اسلام است، ادامه داد: ضربه‌ای که گروه‌های فلسطینی و گروه‌های مقاومت به رژیم غاصب اسرائیل زدند غیرقابل ترمیم هست و حامیان وی به ویژه آمریکا و برخی از کشور‌های اروپایی و را مجبور به انزوا کرد.

وی با تاکید بر اینکه طوفان الاقصی معادله آمریکا و اسرائیل را برهم زده است، اظهار کرد: اردوگاه غرب می‌داند اگر خطایی از آنان سر بزند گروه‌های مقاومت در منطقه آماده مقابله با آن‌ها هستند و منافع این کشور‌ها از دریای مدیترانه تا دریای خزر به خطر خواهد افتاد.
منبع/فارس

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار