شهردار قصرشیرین از انجام روکش آسفالت خیابان‌ها و معابر این شهر با ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲ 25 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا « صابر حیدری » با تشریح طرح های عمرانی در دست اجرا برای سامان دهی و بهسازی فضای شهر قصرشیرین، افزود: تاکنون ۲۰ هزار متر مربع روکش آسفالت و لکه گیری در محله های قرنظینه، امیدوار، روبروی جهاد کشاورزی و چهارقاپو انجام شده است.

وی اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی پرسنل شهرداری و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر، فعالیتهای عمرانی در نقاط مختلف شهر در حال انجام است.

شهردار قصرشیرین گفت: اجرای موزاییک فرش بلوار شهرداری به متراژ ۳۷۵ متر مربع به همراه المان گذاری، زیباسازی، گل کاری، درخت کاری، نورپردازی و احداث سنگ فرش حد فاصل پارک بسیج تا انتهای مجموعه فرهنگی ورزشی در ۲ خط رفت و برگشت به متراژ یک هزار متر مربع از محل اعتبارات جاری شهرداری در دست اقدام است.

حیدری ادامه داد: در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری، بازپیرایی درختان خیابان راه کربلا و بلوارهای اصلی شهر، چمن کاری، گلکاری و زیباسازی بوستان ها، نظافت و نخاله برداری محلات و معابر اصلی به صورت گروهی و هر هفته یک محله، رنگ آمیزی و نقاشی دیوارهای رها شده و بلا صاحب مشرف به بلوارهای اصلی، رنگ آمیزی و زیباسازی مبلمان شهری نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به شروع فصل بارندگی، عملیات لایروبی ‌کانال ها و جوی ها معابر اصلی و محلات، روان‌سازی مسیل ها، نخاله برداری خیابان ها و محل های پرتردد که در فصل بارندگی حائز اهمیت است نیز با جدیت در دستور کار است.

وی گفت: فعالیت‌های عمرانی در سنوات گذشته در آن انجام نشده و یکی از دغدغه های اهالی این محلات بود که با درایت و همکاری و همدلی شهرداری و شورای اسلامی شهر در اولویت قرار گرفت و این امر محقق و موجب رضایتمندی شهروندان و اهالی محلات شده و شهرداری و شورای اسلامی شهر در نظر دارند به صورت متوازن خدماتی شایسته و در شأن شهروندان گرامی و در راستلای توسعه شهری در تمام محلات انجام دهد که بتواند رضایت حداکثری شهروندان را فراهم نماید.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه در همه ایام سال به خصوص اواخر بهمن تا پایان فروردین با توجه به آب و هوای مناسب پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار