استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیاده‌سازی نسل پنجم شبکه سیار با تکنولوژی جدید از مزیت‌های شبکه فیبر‌نوری است، گفت: توسعه و گسترش شبکه فیبر‌نوری خدمات مهم اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و امنیت حمل و نقل را به دنبال دارد.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 21 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری صبح امروز در آیین بهره‌برداری مرحله اول نهضت جهادی توسعه فیبرنوری، گفت: به برکت انقلاب اسلامی و با همت مدیران انقلابی و جهادی امروز اتفاق خوبی برای مردم استان رقم خورد که در همه نقاط استان در حال توسعه است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر تکنولوژی به دست نااهلان بیفتد، خدامحور نباشد و در مسیر معنویت و خدمت به مردم حرکت نکند، جنایات بزرگی مثل جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین خلق می‌شود.

حیدری با بیان اینکه پیاده‌سازی نسل پنجم شبکه سیار با تکنولوژی جدید از مزیت‌های شبکه فیبر‌نوری است، گفت: توسعه و گسترش شبکه فیبر‌نوری خدمات مهم اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، امنیت و حمل و نقل را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه گسترش به‌موقع فیبرنوری می‌تواند شبکه‌ها را پایدار کند، تصریح کرد: در موقع بحران و غیربحران ارتباطات حرف اول را می‌زند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: کاهش میلیونی تردد و ترافیک، کاهش تصادفات، کمک به مبلمان شهری با برچیده شدن کابل‌های مسی، کاهش هزینه‌های چندباره از اثرات بلندمدت توسعه شبکه فیبر نوری است.

حیدری در پایان با تاکید بر نقش فیبر نوری بر اقتصاد گفت: همه مدیران دستگاه‌ها به صورت جهادی برای توسعه فیبر نوری در سطح استان و پیشبرد اقتصاد دیجیتالی تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار