مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی شهرداری‌های قزوین، گفت: با توجه به مجوزات صادره، طی این آزمون ۳۷ نفر در شهرداری‌های استان قزوین جذب می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ 19 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، محسن اسماعیلی با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی شهرداری‌های قزوین، اظهار کرد: با توجه به مجوزات صادره، طی این آزمون ۳۷ نفر در شهرداری‌های استان قزوین جذب می‌شوند.

وی افزود: در این آزمون افراد تحصیلکرده در مقاطع مختلف رشته‌‌های شغلی نظیر حسابداری، راه و ساختمان، شهرسازی، حقوقی، تحلیلگر سیستم، امور حمل و نقل از طریق برگزاری آزمون عمومی و تخصصی و سایر مراحل مربوطه جذب خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین تصریح کرد: بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در ۱۰ شهرداری استان از جمله شهرداری‌های تاکستان، بویین‌زهرا، آبیک، سگزآباد، خرمدشت، عصمت‌آباد، زیاران، محمود آباد، رازمیان و اسفرورین صورت خواهد پذیرفت.

این مسوول خاطرنشان کرد: داوطلبین می توانند ضمن مراجعه به وبگاه https://hrtc.ir اطلاعات تکمیلی را با مطالعه دفترچه راهنما دریافت کنند.

وی یادآور شد: تاریخ شروع و پایان ثبت نام از تاریخ ۲۶ مهر ۱۴٠۲ تا ۵ آبان ۱۴٠۲ بوده و زمان برگزاری آزمون کتبی نیز متعاقباً به اطلاع داوطلبین محترم خواهد رسید.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار