مردم مشگین شهر ظهر امروز با حضور پر شور خود در راهپیمایی ضدصهیونیستی ضمن اعلام انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی با مردم غزه همدردی کردند.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵ 18 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از خبرگزاری فارس، راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم مشگین‌شهر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز همدردی با مردم غزه در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمله وحشیانه به بیمارستان غزه با اجتماع در مقابل مسجدجامع شهرستان مسجد امیرالمؤمنین (ع) مشگین شهر امروز بعد از نماز ظهر و عصر با حضور مردم انقلابی و شهید پرور و مسؤولان شهرستان برگزار شد.

در این تجمع حجت الاسلام عابدی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به بی تفاوتی مجامع بین‌المللی و سکوت مدعیان حقوق بشری و برخی از سران کشورهای مسلمان و عربی این جنایت بشری را محکوم کرده و در پایان با به آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل نفرت خود را از شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل اعلام کردند.

 

حضور کادر نظام سلامت  مشگین شهر در حمایت از مردم مظلوم غزه

کادر سلامت، پزشکان، کارکنان  شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر به همراه دانشجویان و اساتید موسسه آموزش سلامت با حضور در تجمع اعتراض آمیز در محکومیت جنایت هولناک رژیم جعلی صهیونیست در بیمارستان‌ها، همگام با دیگر مردم مشگین شهر انزجار خود را از رژیم کودک‌کش اسرائیل به جهانیان اعلام کردند.

حضور کادر درمانی بیمارستان ولیعصر (عج) با لباس رسمی در این مراسم بیانگر اعلام حمایت پزشکان و پرستاران از مردم مظلوم غزه بوده و صحنه اتحاد و یکپارچگی این قشر زحمتکش را به نمایش گذاشته بود.

 

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار