در بسته خبری امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان جزئیات اخباری با عناوین کشف ۴ هزار و ۴۰۰ تن پیاز زعفران قاچاق و شناسایی ۲۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف در سرایان، توقیف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند و توقیف چوب‌های قاچاق در بشرویه قرار می‌گیریم.
کد خبر: ۱۱۳۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 14 October 2023

ب گزارش تابناک خراسان‌جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان جزئیات اخباری با عناوین کشف ۴ هزار و ۴۰۰ تن پیاز زعفران قاچاق و شناسایی ۲۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف در سرایان، توقیف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند و توقیف چوب‌های قاچاق در بشرویه قرار می‌گیریم.

کشف ۴۴۰۰ تن پیاز زعفران قاچاق در سرایان

سرهنگ مهدی شکوهی راد، فرمانده انتظامی سرایان اظهارداشت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو ها، ۴ تن و ۴۰۰ کیلو گرم پیاز زعفران قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا برنظریه کارشناسان مربوط بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان سرایان در این رابطه ۲ متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

شناسایی ۲۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف

این مقام انتظامی ادامه داد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان سرایان اجرایی شد.

وی افزود: این طرح با حضور تیم‌های گشت پلیس اجرایی شد که در همین رابطه ۲۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان بیان داشت: راکبان متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند

سرهنگ احمد رضا کارگر، فرمانده انتظامی بیرجند هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یکدستگاه کامیون و یکدستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

چوب‌های قاچاق در بشرویه توقیف شد

سرهنگ نصرالله طاهری، فرمانده انتظامی بشرویه نیز ادامه داد: ماموران پاسگاه عملیاتی نیگنان این شهرستان هنگام گشت زنی در محور‌های روستایی به یک‌دستگاه وانت نیسان حامل چوب جنگلی مشکوک شده و برای بررسی بیشر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو، ۲ تن و ۱۳۵ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار