معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از تصویب ۲۵ طرح عمرانی و زیرساختی به منظور توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷ 12 October 2023

مهران زینلیان در جریان بیست و پنجمین سفر شهرستانی شورای اداری استان به ورزنه در دیدار با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان در حاشیه این نشست چهار ساعته گفت: امروز مهمترین مشکلات شهری و روستایی در حوزه‌های عمرانی و زیربنایی شهرستان ورزنه مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در مجموع ۲۵ مصوبه در حوزه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان ورزنه به تصویب رسید که مرمت و بازسازی قلعه "قورتان"(از قلعه‌های ثبت ملی کشور) مورد تأکید قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان ورزنه نیز مطرح و مقرر شد حداکثر تا پایان سال، ساماندهی این کار انجام شود.

زینلیان متذکر شد: مقرر شد اراضی مورد نیاز برای احداث پمپ بنزین، کشتارگاه و دیگر تاسیسات این شهرستان لحاظ شود و الحاق اراضی برای ساخت و توسعه مجموعه‌های مورد نیاز منطقه صورت بگیرد.

وی گفت: در باره تأمین زمین برای ساخت و تأمین مسکن جوانان نیز مصوبات خوبی داشتیم و مقرر شد تا دهه فجر سال جاری، الحاق اراضی برای ساخت مسکن روستایی در شهرستان ورزنه محقق شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد:همچنین در زمینه پوشش مخابراتی ورزنه نیز مصوبات قابل توجهی اتخاذ شد تا سراسر شهرستان از پوشش مخابراتی بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار