معاون اجتماعی سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با آغاز جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان رویداد جامع و جشن کودک و نوجوان در اصفهان برنامه ریزی شده است که در این رویداد شاهد حضور ۸۰ تشکل مردمی فعال در حوزه کودک و نوجوان هستیم.
کد خبر: ۱۱۳۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ 10 October 2023
حضور کم نظیر سازمان های مردم نهاد در رویداد جامع «سرزمین زندگی »

روح الله فرشادفر افزود: تاکنون در شهر اصفهان رویدادی با حضور موثر و قابل توجه تشکل های مردمی در این حوزه نداشته ایم و این برنامه نوید بخش هم افزایی بیش از پیش مدیریت شهری با سازمان های مردم نهاد است.

وی گفت: برنامه جنبی شهری جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان امسال با شعار سرزمین زندگی، کودک شاداب، نوجوان دانا از روز سه شنبه ۱۸ مهر تا جمعه ۲۱ مهرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ با مجموعه ای از برنامه های شاد و آموزنده در محل سالن همایش های بین المللی برگزار می شود و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

فرشادفر افزود: در این رویداد به تمامی زوایای ارتباطی با کودک و نوجوان پرداخته می شود و از این لحاظ جامع نگری مناسبی بر رویداد حاکم است و صرفا یک فعالیتی تفریحی نیست.
وی اضافه کرد: والدین حتی در زمینه نحوه برخورد با فرزندان می توانند از مشاوره های خانواده استفاده کنند و از طرفی جهت سلامت فرزندانشان از برنامه های سلامت محور معاونت اجتماعی بهره لازم را ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار