استاندار مرکزی گفت: طرح شمیم یاس به زودی با هدف زنجیره‌سازی تولیدات مرتبط با حجاب و عفاف در این استان اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ 08 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،مقدمات اولیه اجرای این طرح صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم برای مشارکت هرچه بهتر دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله  اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری مرکزی، شهرداری  صورت گرفته است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه با اجرای این طرح فعالیت‌های مربوط در حوزه عفاف و حجاب به شکل ایجابی و سلبی پیش خواهد رفت، گفت:  به منظور اجرای این طرح قرار است یک مرکز به منظور تولید محصولات مرتبط با عفاف و حجاب در استان مرکزی شکل گرفته و با یک نشان تجاری فعالیت خود را آغاز کند.

مخلص‌الائمه از ملحق شدن مرکز تجاری گلستان به زنجیره این طرح خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این مرکز تولید محصولات متنوع با یک نشان تجاری تولید و روانه بازار خواهند شد که طبق رایزنی‌های صورت گرفته با تولیدکنندگان صاحب‌نام در کشور و استان مرکزی گزینه‌ها در حال انتخاب و نهایی شدن است.

او در ادامه تصریح کرد: کیفیت، تنوع و قیمت در اجرای این طرح تعیین کننده است و همه دست اندرکاران در تلاش هستند که این سه مولفه در فرآیند اجرای طرح مورد توجه قرار گیرد.

وی به جمع آوری اقلام غیرمجاز در سطح بازار نیز اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری اقلام غیرمجاز در سطح بازار باید با کمک ستاد امر به معروف صورت گیرد. برخی تن پوش های جوانان و نوجوانان مناسب نبوده و خلاف شرع، عرف و منطق است و حتی در محافل شخصی هم جایگاهی ندارد که باید این موارد شناسایی، جمع آوری و برخورد قاطع در این حوزه صورت گیرد و بازار از محصولات نامناسب پاکسازی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار