رئیس کل دادگستری لرستان گفت: عدم حضور مدیران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ترک فعل محسوب شود و حتما باید با این افراد برخورد شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 04 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران در جلسه، اظهار کرد: باید ببینیم مدیران استان نسبت به مواد مخدر چقدر دغدغه دارند، بعد سراغ موارد دیگر برویم.

وی خاطر نشان کرد: عدم حضور مدیران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ترک فعل محسوب شود و حتما با این افراد برخورد شود.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به برخی اظهار نظر‌ها مبنی بر اینکه معتادان متجاهر شب در خودرو نگهداری و صبح رها می‌شوند، گفت: اگر برای خودرو جمع آوری معتادان متجاهر اتفاقی بیفتد، قطعا دادگستری برخورد می‌کند.

شهواری با بیان اینکه بیشترین جرایم استان مربوط به سرقت و مواد مخدر است، خاطر نشان کرد: ۳۷ درصد زندانیان استان را زندانیان مواد مخدر تشکیل می‌دهد و این نشان می‌دهد معضل و اولویت استان موادمخدر است.

وی گفت: اینکه مدیران در این جلسه حضور ندارند یعنی مواد مخدر اولویت آن‌ها نیست، در صورتی که آمار‌ها نشان می‌دهد اولویت اول استان موادمخدر است.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه نیازمند بانک جامع اطلاعاتی در رابطه با معتادین متجاهر هستیم، بیان کرد: طبق قانون بعد از خروج معتادان از کمپ‌ها برای ۲۰ نهاد وظایفی مشخص شده است، یعنی این معتادان بعد از خروج نباید رها شوند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار