استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه راه حل‌های اتخاذ شده در حوزه جمع‌آوری معتادان متجاهر نتیجه چندانی نداشته است، بنابراین در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر،مقرر شد که یک بسته از سوی دستگاه‌های متولی در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر تعریف شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 04 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، فرهاد زیویار شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشاره به اینکه یکی از معضلات اساسی برخی شهر‌های استان وجود معتادان متجاهر است، تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع مسوولان نسبت به جمع‌آوری و نگهداری معتادان متجاهر باید ورود جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه راه‌حل‌های اتخاذ شده در حوزه جمع‌آوری معتادان متجاهر نتیجه چندانی نداشته است، بنابراین در جلسه امروز مقرر شد که یک بسته از سوی دستگاه‌های متولی در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر تعریف شود.

استاندار لرستان گفت: قرار است یک کارگروه با حضور تعدادی از دستگاه‌ها به ریاست معاون سیاسی امنیتی و دبیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تشکیل و بسته پیشنهادی لازم در این کارگروه تهیه شود.

زیویار خاطرنشان کرد: ما هم در اتخاذ تصمیم و تامین اعتبار اقدامات لازم را انجام خواهیم داد تا جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر‌ها به نتیجه مطلوب برسد.

وی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: مدیران دستگاه‌هایی که به جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دعوت می‌شوند، باید در جلسات حضور داشته باشند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار