آیین واگذاری ۱۸۴ قطعه زمین در هشت شهر استان اصفهان به متقاضیان و واجدان شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به صورت نمادین در شهر جدید مجلسی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲ 26 September 2023

آئین واگذاری ۱۸۴ قطعه زمین ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هشت شهر دهاقان، آران و بیدگل، خوانسار، فریدن، فریدونشهر، نطنز و شاهین‌شهر و شهر جدید مجلسی عصر سه‌شنبه برگزار شد.

۶۷ قطعه زمین شهر جدید مجلسی، ۵۰ قطعه در دهاقان، ۱۷ قطعه در آران و بیدگل، ۱۷ قطعه در خوانسار، ۱۰ قطعه در فریدن، هشت قطعه در فریدونشهر، هشت قطعه در نطنز و هفت قطعه در شاهین شهر به متقاضیان واجد شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار می‌شود که عصر امروز بصورت نمادین در شهر مجلسی از توابع شهرستان مبارکه اجرایی شد.

در این آئین حمیدرضا فلاح معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: امروز در شهر مجلسی بصورت نمادین مدارک ۶۷ قطعه زمین به خانواده‌های مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شد و مدارک ۱۱۷ قطعه زمین دیگر در سایر شهرها نیز تقدیم واجدان شرایط می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام روز عید غدیر خم نیز یک هزار و ۱۰۰ قطعه زمین دیگر به واجدان شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار شد، خاطرنشان کرد: در راستای مفاد این قانون پرخیر و برکت، در ۱۰۸ شهر استان که تأمین زمین در آنها را در دستور کار داریم، زمین‌های بسیار متعددی تأمین شده که در مناسبت‌های آینده و به فراخور تشریفات تقدیم سایر خانواده‌هایی که حائز شرایط این قانون هستند، می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ادارات راه و شهرسازی مکلف شدند که قطعات ویلایی به صورت انفرادی و در برخی شهرها بصورت گروهی به دو خانواده واگذار شود که خوشبختانه در مجلسی زمین بصورت انفرادی بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ متر به واجدان شرایط تعلق می‌گیرد و امید است با حمایت شهرداری در ارائه پروانه‌های ساختمانی، ساخت و ساز واحدها آغاز شود.‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار