لکه‌گیری ۴۰ کیلومتر از محور‌های خور- فرخی- چاه ملک و سه راهی پلیس راه به سمت جندق آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ 25 September 2023

مجری طرح‌های روکش آسفالت راه‌های شریانی استان اصفهان گفت: عملیات لکه گیری هندسی و روکش محور‌های خور- فرخی- چاه ملک- سه راهی پلیس راه به سمت جندق پارسال به طول ۴۰ کیلومتر با ۶۸۰ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.
احمد صفری افزود: ادامه عملیات در این محور‌ها و همچنین بهسازی رویه آسفالتی محور جندق به معلمان، چوپانان به اردکان، خور به طبس، خور- چوپانان و انارک - نائین امسال برنامه ریزی شده و در صورت اختصاص به موقع اعتبار به میزان ۳۰۰۰ میلیارد ریال و قیر تا پایان سال اجرا می‌شود.
احمد صفری گفت: برای ارتقا ایمنی تردد در محور شریانی راه‌های شهرستان خور و بیابانک لکه‌گیری این جاده در دستور کار قرار گرفت.
وی، این شهرستان را چهار راه مواصلاتی مرکز کشور معرفی کرد و افزود: با توجه به گستردگی خرابی ها، پیش از فصل سرما لکه گیری این محور تا پایان سال اجرا می‌شود.
مجری طرح‌های روکش آسفالت راه‌های شریانی استان اصفهان گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل خرابی رویه راه‌ها، عبور کامیون‌های حامل مواد معدنی دارای اضافه تناژ است که علاوه بر خرابی رویه راه موجب خرابی زیرساخت جاده نیز می‌شود که هزینه بسیار زیادی بر دوش راهداری می‌گذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار