داودی:
تابناک: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توسعه فضاهای گردشگری شهر اصفهان با توجه به ظرفیت های موجود در این شهر امری ضروری است.
کد خبر: ۱۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵ 07 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سید کریم داودی بعد از ظهر امروز در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش سفر گردشگران به شهر اصفهان اظهار داشت: در این راستا ضروری است که شهرداری اقدامات لازم را در راستای زیباسازی شهر اصفهان بکار گیرد.

وی در ادامه توسعه فضاهای گردشگری شهر اصفهان را ضروری دانست و ابراز داشت: از این رو ضروری است هر چه زودتر نسبت به راه اندازی آکواریوم ناژوان اقدامات لازم صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه ضمن قدردانی از مسئولان در راستای بازگشایی رودخانه زاینده رود و ایجاد روحیه شور و نشاط در شهر اصفهان افزود: در این راستا برای تداوام بازگشایی آب در رودخانه زاینده رود تقاضا داریم مصوبه ۹ ماده ای شورای عالی آب در خصوص زاینده رود هر چه زودتر اجرایی گردد.

وی با تاکید بر اینکه کنترل برداشت آب از سر‌چشمه و جلوگیری از برداشت بی‌رویه از ابتدا تا انتهای مسیر یکی از ماده‌های این مصوبه است، ادامه داد: انتقال آب از بهشت‌آباد به اصفهان و فلات مرکزی یکی دیگر از مطالبات در این حوزه است که باید اجرایی شود.

داودی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه مصرف آب شهروندان اصفهان بیش از میزان استاندارد است، ادامه داد: شهروندان باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنند و نسبت به رفع اشکالات سیستم آبیاری اقدام شود.

وی با بیان اینکه با صرفه‌جویی در مصرف آب شهری می‌توانیم زاینده‌رود را به صورت دائم جاری کنیم، افزود: شهرداری اصفهان نیز باید با شرکت آب و فاضلاب همکاری کند و در راستای اجرای پروژه مشارکتی اجرای تصفیه‌خانه پساب فاضلاب در جنوب اصفهان اقدامات لازم را انجام بدهد تا با اجرای این پروژه نسبت به آبیاری فضای سبز شهر اصفهان با استفاده از آب ناشی از تصفیه پساب فاضلاب شهری اقدام شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تشکر از اعضای شورای شهر به دلیل مصوبه ۱۰ درصد تخفیف تراکم ابراز داشت: امیدواریم که شهرداران و شهر‌سازان مناطق برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ایجاد فضا برای سازندگان و دریافت وجه‌های تراکم به صورت پول و چک انجام بدهند مشکل نوبت بازدید و سیستم بوروکراسی مانع موفقیت طرح نشود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار