مدیر ستاد مردمی دیه اصفهان گفت: خیران نوعدوست با کمک‌های نقدی خود از ابتدای ماه مُحرم تاکنون ۴۷ زندانی جرائم غیرعمد استان را از بند حبس رها کردند.
کد خبر: ۱۱۲۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ 19 August 2023

اسدالله گُرجی‌زاده افزود: به برکت نام سیدالشهدا(ع) و با برپایی پویش مردمی «هر هیات، آزادی یک زندانی غیرعمد» افزون بر تکایا و حسینیه‌ها بسیاری از دوستداران امام حسین(ع) بطور مجزا نیز به این دعوت پیوستند و با بذل کمک‌ نقدی خود، اهدای بخشی از نذورات حسینی و یا هزینه مربوط به اطعام و احسان ایام عزای حسینی، زمینه آزادی سه زندانی زن و ۴۴ زندانی مرد بدهکار مالی در موضوعات غیرعمد را با رقم بدهی افزون بر ۶۹ میلیارد تومان فراهم کردند.

وی با تقدیر از همیاری شاکیان خصوصی در تسهیل زمینه آزادی این مددجویان نیازمند گفت: اولیای دم و طلبکاران به حُرمت مُحرم‌الحرام با گذشت رقمی معادل ۲۴ میلیارد و ۹۸۱ میلیون تومان، بیشترین نقش را در مختومه شدن پرونده‌ها ایفا کردند.

مدیر ستاد مردمی دیه اصفهان با اشاره به جمعیت۷۶۳ نفری زندانیان موجود در ندامتگاه‌های استان یادآور شد: طبق تحقیق بعمل آمده و اخذ آخرین استعلام‌های قضایی ۱۲۹ نفر از این محبوسان غیربزهکار و ناتوان از پرداخت دیون شناخته شده و نیازمندی آنها نیز در قالب فرآیند رسیدگی مُسجل شده است.

گُرجی‌زاده از مردم نیکوکار استان از هر طیف و گرایشی خواست که در ایام باقی مانده از ماه صفر با سرلوحه قراردادن نام مقدس حسین(ع) زمینه رهایی این افراد را هم عملی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار