امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن تلاش کرد تا جوانان کمتر به مجلس امام حسین(ع) بروند ولی مجالس امسال پرشورتر از هر سال برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ 18 August 2023

آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد افزود: اسلام بواسطه ماه محرم و صفر به ما رسیده و از این رو باید مراسم‌های این ایام همواره پررنگ‌تر از گذشته برگزار شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی بزرگ اربعین گفت: کسانی که توانایی دارند حضور در این راهپیمایی را مهم بشمارند و افرادی که نمی‌توانند به سمت گلستان شهدا بروند و باید تلاش شود تا شعائر دین حفظ و گرامی داشته شود.

وی با اشاره به حادثه تروریستی هفته گذشته در شاهچراغ و تسلیت به همه مسلمانان، از فردی که با رشادت تروریست را دستگیر کرد تقدیر کرد.

آیت الله مهدوی افزود: رسانه‌های خارجی حامی تروریست هستند و ضروری است که صدا و سیما ابعاد این حادثه را برای مردم تشریح کند.

وی با اشاره به واکنش رسانه‌های خارجی در این حادثه گفت: آن‌ها تروریست‌های داخل ایران را حمایت می‌کنند درحالی‌ که اگر این حادثه در کشور خودشان اتفاق بیفتد، تروریست‌ها را از بین می‌برند.

وی با بیان اینکه قرآن قوانین زندگی را بیان می‌کند و اهل بیت(ع) مجری این قوانین هستند و کسانی که نمی‌خواستند قوانین قرآن را اجرا کنند خود را از اهل بیت(ع) جدا کردند گفت: عملکرد رسانه‌های معاند به ما یاد داد که پافشاری بر روی بحث عفاف و حجاب کار درستی است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر این مهم که صف اولی‌ها باید به وظایف خود عمل کنند، گفت: خانواده‌های شهدا از مسوولان انتظار اقتدار، اقدام و اتحاد دارند تا از ۲ قطبی شدن جامعه جلوگیری شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار