امام جمعه شهرستان مهران؛
امام جمعه شهرستان مهران بیان داشت : تمام زیرساخت های اربعین در مناطقی خارج از شهر مهران است و زیرساخت‌ های اربعین در داخل شهر مهران بسیار ضعیف است و لازم است که مسئولان به این امر توجه کنند.
کد خبر: ۱۱۲۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ 20 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالله امینی گفت : تقدیر از مردم مهران که به رایگان پذیرای زائران و مهمانان هستند ضروری است و بر ممنوع کردن تغییر کاربری مواکب از خدماتی به تجاری تأکید کرد.

وی بیان داشت : صدا و سیما با رعایت مؤلفه‌ های تبلیغات درست، از تخریب مرز مهران پرهیز کند.

امام جمعه شهرستان مهران ادامه داد : فقط در محرم امسال از ابتدای محرم تا دهم محرم ۲۴٠ هزارنفر زائر از مرز مهران تردد کرده‌اند در حالی که آمار سال گذشته ۱۵۹ هزار نفر بود لذا پیشنهاد می‌شود که با توجه به این امر، مهران به عنوان منطقه ویژه فرهنگی معرفی شود.

وی گفت :  از سال ۱۳۸۹ که رویداد بزرگ اربعین در مهران شکل گرفته است در این مدت ، بودجه فرهنگی برای اربعین در نظر گرفته نشده است و لازم است که به این مهم نیز توجه شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالله امینی خاطرنشان کرد : جهت احترام هر چه بیشتر به زائرین اربعین، نهاد های مختلف فراجا در انتخاب اعضای یگان های ویژه اعزامی به مهران از حفاظت، بازرسی و عقیدتی کمک گرفته و افراد فاضل را گزینشی انتخاب کنند و به مهران بفرستند و اعزام نیروهای یگان ویژه به مرز مهران، گروهانی و گردانی انجام نگیرد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار