رئیس هیئت ووشو کرمانشاه:
رئیس هیئت ووشو کرمانشاه گفت: نو ظهوران ووشو استان کرمانشاه با مدال‌های طلا و برنز آسیایی درخشیدند.
کد خبر: ۱۱۲۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ 20 August 2023

اشکان دلفانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: یازدهمین دوره مسابقات ووشو جوانان و رده‌های سنی قهرمانی آسیا از صبح روز پنجشنبه (۲۶ مرداد ماه) به صورت رسمی در ماکائو آغاز شد.

وی افزود: بر همین اساس دیانا رحیمی موفق به کسب مدال طلا، ستایش براتی و روژان فتاحی موفق به کسب مدال برنز جوانان آسیا شدند.

رئیس هیئت ووشو کرمانشاه تصریح کرد: در سومین روز این پیکارها، دیانا رحیمی ملی پوش شایسته کرمانشاهی در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال طلای این مسابقات دست یافت.

وی ادامه داد: این بانوی ملی پوش کرمانشاهی در دیدار نهایی این وزن به مصاف حریفی از ماکائو رفت و با یک نمایش درخشان به این موفقیت دست یافت.

این مقام مسئول ابراز کرد: دیانا رحیمی در مرحله نخست "هیمانشی" از هند و در مرحله دوم "بتول صلاحدین" از فلسطین را شکست داد. ‌

وی تاکید کرد: دیانا رحیمی چندی پیش از سوی فدراسیون بین‌المللی ووشو به عنوان ستاره نوظهور جهان در بخش «ساندا» معرفی و سال گذشته به طلای مسابقات قهرمانی جهان اندونزی دست یافته بود.

دلفانی عنوان کرد: ستایش براتی در وزن ۵۶ کیلوگرم بخش دختران، به مصاف  «ژینزی لی» از چین رفت و با واگذار کردن رقابت به حریف قدرتمند خود، به مقام سوم مشترک پیکارهای ووشو قهرمانی آسیا دست یافت.

وی بیان کرد: روژان فتاحی در ساندا (بخش مبارزه)، نماینده کرمانشاهی در وزن ۵۲ کیلوگرم به مصاف حریفی از هندوستان رفت و در مرحله بعدی موفق به کسب مدال برنز جوانان آسیا شد.

انتهای پیام/ز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار