رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۹۶۹پرونده از محل تسهیلات تبصره ۱۸ که سال گذشته به بانک‌های عامل معرفی شدند همچنان در انتظار دریافت تسهیلات قرار دارند و تاکنون هیچ تسهیلاتی دریافت نکردند.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ 15 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، جاسم محمدی صبح امروز در کارگروه اشتغال چهارمحال و بختیاری افزود: مجموع تسهیلات تبصره ۱۸ کمیته امداد در سال گذشته ۷۴۸ میلیارد تومان بود که تاکنون ۸۳ درصد آن پرداخت شده است.

وی ادامه داد: سهم تسهیلات این نهاد در سالجاری نسبت به سال گذشته ۲۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته است که می‌طلبد با همکاری بیش از پیش بانک‌های عامل این تسهیلات به موقع پرداخت شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در همین راستا طی جلساتی که با بانک‌های عامل برگزار شده است، سهم بانک ها، سهم شهرستان و هر اداره مشخص و اعلام شده است.

محمدی درخواست کرد تا مشکلات مربوط به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ که متقاضیان با آن درگیر بودند در سالجاری رفع و پرداخت تسهیلات به موقع و متناسب با نیاز‌های استان انجام گیرد.

وی یادآور شد: در سال گذشته مجلس و دولت یک بندی را به قانون اضافه کردند که علاوه بر مددجویان کمیته امداد و فرزندانشان، به خانواده دهک یک تا پنج هم خدمت ارائه شود.

گفتنی است؛ بر اساس بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه به دولت اجازه داده است تا برای مردمی شدن اقتصاد، بهره گیری از ظرفیت عظیم جمعیت فعال کشور و برای بهره‌برداری موثر از مزیت‌های نسبی و رقابتی مناطق در پهنه سرزمینی ایران اسلامی، برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌ها به ایجاد اشتغال پایدار و جدید منجر شود. در همین راستا تسهیلاتی در ۲ نوع ایجادی، توسعه‌ای، تکمیلی و سرمایه‌گردش با سقف متناسب با طرح و سود ۱۲ درصدی به تقاضیان پرداخت می‌شود.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار