دبیر اجرایی ستاد ملی کنگره بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل گفت: با توجه به لزوم هماهنگی با میهمانان کشوری و به جهت رعایت برخی نکات امنیتی، تاریخ برگزاری این کنگره برای 29 مرداد ماه تنظیم شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ 15 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا حسن زاده، دبیر اجرایی ستاد ملی کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی جلسه‌ای با حضور عوامل تصمیم گیر در خصوص کنگره، با هماهنگی ستاد ملی و در نظر گرفتن برنامه کاری میهمانان کشوری و لشکری و مقامات عالی رتبه، همچنین با توجه به لزوم در نظر گرفتن برخی ملاحظات امنیتی، تاریخ ۲۹ مرداد ماه برای برگزاری این کنگره تعیین شد.

وی افزود: این کنگره که پس از برگزاری ۲۳ پیش اجلاسیه در سراسر استان به مرحله آخر و اجلاسیه نهایی رسیده است، با برنامه ریزی صورت گرفته در محل سالن ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی ستاد ملی کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: در این اجلاسیه برنامه‌های متعدد فرهنگی اعم از رونمایی از تمبر شهدا، شناسنامه و شناسه شهدا، سردیس شهدا، تولیدات فرهنگی و هنری، رونمایی از کتاب و... اجرا خواهد شد. همچنین این مراسم با سیر نمایشی اجرا می‌شود و نمایشگاه جانبی با حضور ادوات نظامی و هوافضای سپاه و پایگاه‌های نمونه بسیج برگزار خواهد شد.

حسن زاده با اشاره بر لزوم پاسداشت مقام شامخ شهدای والامقام، بیان کرد: از همه مردم قدرشناس و فهیم استان و همه ملت شهیدپرور اردبیل دعوت به عمل می‌آید تا با حضور پررنگ و دشمن شکن خود در این مراسم، برگ زرّین دیگری در تکریم مقام شهدای استان ثبت کنند.

برچسب ها: اردبیل ، کنگره ملی ، شهید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار