نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در مباحث عمومی استان اردبیل تفاهم گفتمان نداریم و به همین خاطر برخی از طرح ها و پروژه ها بر زمین مانده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ 11 August 2023

به گزارش تایناک اردبیل و به نقل از خبرگزاری تسنیم ، علی نیکزاد در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: ما موافق مطالبه‌گری و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها هستیم و انتظار می‌رود اصحاب رسانه قبل از انتشار اخبار تحقیق و بررسی دقیقی را در موضوع مورد نظر انجام داده و سپس انتشار مطالب را با موضع گیری‌های مناسب داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بسیار علاقمندم که کارنامه کاری توانمندی و نقاط ضعف و قوت تک تک مسئولان و نمایندگان مورد توجه قرار گرفته سپس ارزیابی از عملکرد آن‌ها در مقطع کنونی انجام شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: کارنامه افراد باید در مسئولیت‌ها و جایگاه حساسی که در آن قرار گرفته مورد ارزیابی قرار گیرد چرا که هیچ افتخاری ندارد ما در مسئولیتی قرار نگیریم و ادعا داشته باشیم که فرد پاکدست و فاقد گناه و معصیت هستیم.

نیکزاد تصریح کرد: آنچه که در این مدت ما را اذیت می‌کند عدم تفاهم گفتمان در مبحث عمومی استان است که مانع از اجرای برخی از طرح‌ها و پروژه‌ها در این استان شده است.

وی گفت: نمایندگان دوره بعد مجلس باید هر کدام چهار تا پنج پروژه معطل مانده این استان را از حق‌آبه ارس گرفته تا راه آهن و فرودگاه و توسعه بزرگراه‌ها مورد پیگیری قرار دهند تا در پایان مسئولیت‌ها برای مردم گزارش دهی در باب روند اجرای این پروژه‌ها انجام شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده در این مدت سه سال بیشترین تمرکز خود را در حوزه فرهنگی و تقویت مباحث اجتماعی و مذهبی گذاشتم به طوری که اعتبار اختصاص یافته به نمایندگان که بنده مخالف آن بودم به مساجد اختصاص یافته است.

نیکزاد اظهار کرد: بر این باورم تا فرهنگ جامعه اصلاح نشود و ما تربیت توحیدی نداشته باشیم نمی‌توانیم در سایر حوزه‌ها به موفقیت و شایستگی‌ها دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حتی مشکلات معیشتی مردم با تکیه بر اصلاح امور فرهنگی امکانپذیر است و بنده در هر جایگاه و مسئولیتی بودم همواره به کار‌های فرهنگی بها داده و با وجود حاشیه سازی‌ها سعی کردم در این عرصه مطالبه گری اصلی باشم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: در بحث انتصابات برخی مسایل حاشیه‌ای مطرح می‌شود، اما بنده به صراحت اعلام می‌کنم انتصابات پروتکل‌های خاص خود را دارد که اگر مراعات نشود امکان صدور احکام مدیریتی وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار