مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به پیش بینی تشدید ناپایداری‌های جوی و به منظور پیشگیری و کنترل حوادث احتمالی به دستگاه‌های امدادرسان استان اعلام آماده‌باش شده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ 09 August 2023

منصور شیشه فروش با اشاره به پیش بینی تشدید ناپایداری‌های جوی همرُفتی تا اواخر روز چهارشنبه هفته جاری افزود: به همین دلیل هم اکنون فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های امدادی استان از جمله راهداری، اورژانس و هلال احمر در حالت آماده باش بسر می برند.

وی اضافه کرد: هواشناسی استان برای ساعات عصر و اوایل شب امروز رگبار باران، رعد و برق و تُندباد بویژه در مناطق شمال غرب ارتفاعات کاشان، خوانسار، میمه و مناطق هم‌مرز با استان‌های قم و مرکزی پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: سیلابی شدن مَسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر عمومی و وزش تُندباد فصلی نیز برای روز چهارشنبه(فردا) در جنوب غرب و جنوب استان از جمله چادگان، سمیرم، پادنا و مناطق همجوار با استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد نیز پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با هشدار به شهروندان و مسافران برای مستقر نشدن در حاشیه و بستر رودخانه‌های مناطق غرب، جنوب و شمال استان و حفاظت در برابر تندبادهای ناگهانی، در باره ضرورت بازگشایی بستر رودخانه‌ها و پاکسازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها، صعود نکردن به ارتفاعات و چرای دام در ارتفاعات بخصوص مناطق عشایری و مسیر رودخانه‌ها و رعایت اصول ایمنی همگام تردد در جاده‌ها تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار