مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: زمان برگزاری مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم از ۱۹ تا ۳۰ مرداد به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ 07 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مرحله منطقه‌ای چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم از ۱۹ تا ۲۰ مردادماه در هفت منطقه از استان برگزار شده که در این دوره بیش از ۹۰۰ نفر از قاریان، حافظان، مرتلان، مؤذنان و دعاخوانان ممتاز شهرستان‌ها در گروه سنی بالای ۱۸ سال در ۲ بخش خواهران و برادران حضور داشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: زمان برگزاری مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم از ۱۹ تا ۲۰ مرداد به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مرحله استانی ۹۷ نفر مرد و ۵۹ نفر زن به عنوان منتخبین مرحله منطقه‌ای در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ (۵ جز، ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل قرآن کریم) و رشته‌های دعاخوانی و اذان با هم رقابت خواهند کرد.

بخشی‌پور بیان کرد: برگزیدگان مرحله استانی در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ۲۰ جز و حفظ کل قرآن و همچنین دعاخوانی و اذان برای رقابت با منتخبان سایر استان‌ها به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: قضاوت این دوره از مسابقات را ۱۲ نفر از اساتید ممتاز کشوری و استانی بر عهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار