شهردار اصفهان با اشاره به رضایت دانش‌بنیان‌ها و مدیران شهری از دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان گفت: مردم اصفهان و مدیران شهرداری، همچنین شهرداران شهرهای استان و کشور و در کنار آن چهار هیئت خارجی از کشورهای ترکیه، ارمنستان و چین نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 05 August 2023

علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان ظهار کرد: شهر زنده دائم در حال تغییر و تحول است و نیازهای جدیدی دارد، بنابراین ضرورت دارد که برای اداره آن از روش‌های نوین بهره مند شد.

او با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری طی هفته گذشته در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، افزود: آخرین تکنولوژی‌ها، ابزارها، دستاوردها و محصولات مرتبط با مدیریت شهری در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

شهردار اصفهان این رویداد را رویدادی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این دوره از نمایشگاه جامع مدیریت شهری از سویی با حضور سازمان‌های مختلف شهرداری همچون سازمان فاوا، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری، مدیریت پسماند، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و از سوی دیگر با حضور شرکت‌های صنعتی بزرگ و دانش‌بنیان از سراسر کشور برگزار شد و آنها آخرین دستاوردهای خود در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه مدیریت شهری را در این نمایشگاه ارائه کردند.

او با اشاره به برپایی ۱۲ کارگاه علمی و رونمایی از آخرین مباحث علمی و دانش بنیان در عرصه مدیریت شهری در حاشیه این نمایشگاه، اظهار کرد: مردم اصفهان و مدیران شهرداری، همچنین شهرداران شهرهای استان و کشور و در کنار آن چهار هیئت خارجی از کشورهای ترکیه، ارمنستان و چین نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.

قاسم زاده خاطرنشان کرد: این دوره از نمایشگاه یکی از بهترین دوره‌های برگزار شده بوده است، از این‌رو امیدواریم بتوانیم با استفاده از جدیدترین ابزارها و تکنولوژی‌های موجود، شهر را زنده و پویا نگه داریم و به ارائه خدمت به مردم بپردازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار