نماینده مبارکه:
تابناک: نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: سالهای گذشته اماکن ورزشی مبارکه حداقل استانداردها را داشت اما امروز اکثر این فضاها فرسوده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴ 07 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، علی ایرانپور عصر جمعه در بازدید معاون توسعه و امور پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از مجموعه های ورزشی آزادی و 22 بهمن مبارکه گفت: این شهرستان کمبودها و مشکلات فراوان دارد و به ناحق نام برخوردار بر آن نهاده شده است.

ایرانپور با بیان اینکه مشکل عمده ورزشی مبارکه نداشتن خوابگاه ورزشی است، اظهار داشت: در صورتی که مشکل خوابگاه حل شود مبارکه می تواند به روزهای اوج خود در برگزاری و میزبانی مسابقات مختلف ورزشی نزدیک شود.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اداره ورزش و جوانان در تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان گفت: تعیین تکلیف سه مجموعه ورزشی در شهرهای زیباشهر، دیزیچه و طالخونچه و مشخص شدن مدت زمان واگذاری آنها به شهرداری های این سه شهر از اولویت های این بخش است.

وی با اشاره به مشکلات ورزشگاه 22 بهمن مبارکه و قرار گرفتن آن در مرکز شهر اظهار کرد: شهرداری مبارکه برای خرید این مجموعه اعلام آمادگی کرده ولی در همین حد باقیماند و تاکنون قیمت کارشناسی آن مشخص نشده و هیچکدام از طرفین قدمی در این زمینه بر نداشته اند.

ایرانپور با بیان اینکه شهرداری ها و شوراهای اسلامی بر اساس وظیفه شناسی، بخوبی وارد امر ورزش شده اند، گفت: صنایع، شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرها تاکنون کمک های خوبی را به حوزه ورزش شهرستان داشته اند.

شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار