یک واحد تولیدی قطعات خودرو سالانه با تولید ۱۸ میلیون قطعه از خروج ۲ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 19 July 2023

رئیس هیئت مدیره این شرکت تولیدی با بیان اینکه این شرکت در سال ۱۴۰۰ در زمینه تولید یاتاقان انواع خودرو‌های سواری و دیزلی در سایز‌های مختلف در منطقه محروم زواره شروع به فعالیت کرد گفت: میزان سرمایه گذاری صورت گرفته برای راه اندازی این واحد تولیدی ۲۰۰ میلیارد تومان بود و در حال حاضر ۶۰ نفر به صورت مستقیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند.
سید محمد هانی طلایی با بیان اینکه خط‌های تولیدی این شرکت به صورت تمام اتوماتیک هستند افزود: این شرکت دومین مجموعه تولیدی در کشور و سومین مجموعه در سطح غرب آسیا است که به صورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست فعالیت دارد.

وی گفت: با بهره برداری از این واحد تولیدی انحصار بیش از ۲۰ ساله این محصول در کشور شکسته و سالانه با تولید ۱۸ میلیون قطعه و صادرات به کشور‌های منطقه از خروج ۲ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری شده است.
وی با بیان اینکه این مجموعه سال گذشته به عنوان تامین کننده برتر گروه خودروسازی کشور انتخاب شده، افزود: بخش دوم این مجموعه تولیدی با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان و افزایش ظرفیت تولید تا دوبرابر و ایجاد اشتغال ۶۰ نفر به صورت مستقیم تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار