هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور؛
تابناک: هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی جمعه 15 اسفند برگزار شد که ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان سایپا البرز بود که در نهایت توانست با نتیجه 4 بر 1 برابر حریف جوان خو دبه پیروزی رسد.
کد خبر: ۱۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲ 07 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی جمعه 15 اسفند برگزار شد که ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان سایپا البرز بود که در نهایت توانست با نتیجه 4 بر 1 برابر حریف جوان خو دبه پیروزی رسد و رود رو به جلو خود را حفظ کند.

در ابتدای این مسابقه، سایپا با وجود عملکرد نه چندان خوبی که داشت روی فرصت طلبی مهدی ترابی در دقیقه 16 به گل رسید و توانست در زمین فولادشهر از حریف خود جلو بیفتد.

ذوب آهن که نمی خواست در زمین خودش بازنده شود، حملات خود را تشدید کرد و توانست در همان نیمه نخست در دقایق 40« از روی نقطه پنالتی » و دقیقه 45 توسط مسعود حسن زاده به گل برسد، ذوبی ها روی 2 گل حسن زاده نیمه نخست را پیروز به رختکن رفتند.

در نیمه دوم این بازی نیز هر دو تیم تلاش خودشان را کردند تا دروازه یکدیگر را باز کنند، اما باز هم این ذوب آهن بود که روی شوت کاوه رضایی و برخورد توپ به پای مجید ایوبی در دقیقه 80 به گل رسید و اختلاف را با حریف زیاد کرد.ذوب آهن که انگار با این گل موتور گل زدنش روشن شد حملات خود را بیشتر کرد تا اینکه روی خوب مهدی رجب زاده صاحب موقعیتی شد که رجب زاده با یک پاس زیبا توپ را به تبریزی رساند و او نیز در دقیقه 90 بار دیگردروازه سایپا را باز کرد.

پس از این مسابقه، یحیی گل محمدی سرمربی تیم ذوب آهن درباره بازی گفت: قابل تیم خطرناکی بازی می‌کردیم و آنالیزی خوبی از این تیم داشتیم. عملکردشان در خط حمله خوب بود و از سرعت خوبی برخوردار بودند اما در این دیدار بازیکنان ما توانستند تیم حریف را به خوبی کنترل کردند و به جز صحنه‌ای که گل را دریافت کردیم و دیگر لحظات بازی به تیم حریف موقعیت ندادیم؛ این برد را نخست به هواداران و پس از آن به بازیکنان تیمم که زحمات زیادی کشیدند تبریک می‌گویم.

مجید جلالی سرمربی تیم سایپا بعد از این بازی گفت: امروز تیم ما ناقص بود و در خط حمله خوب عمل نکردیم. بازی را خوب شروع کردیم و گل خوبی به ثمر رساندیم ولی وقتی تیم ما با یک پنالتی غیرمنصفانه مواجه شد از هم پاشید و در این دیدار آن چیز که بیش از نتیجه من را ناراحت کرد تماشاگران استقلالی بودند که به ما فحاشی کردند و این مسئله غیرمنصفانه است و هر حرفی به ما گفته می‌شود دیگران ساکت می‌مانند.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

پدیده خراسان یک - استقلال خوزستان یک

صبای قم یک - راه‌آهن صفر

ملوان بندرانزلی یک - سپاهان صفر

ذوب‌آهن اصفهان 4 - سایپای البرز یک

استقلال یک - نفت مسجدسلیمان صفر

برنامه ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم:

نفت تهران - گسترش‌فولاد تبریز، ساعت 16، ورزشگاه تختی تهران

تراکتورسازی تبریز - پرسپولیس، ساعت 16:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

فولاد خوزستان - پیکان، ساعت 16:30، ورزشگاه غدیر اهواز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار